Lördag

Ytterliggare en dag och ingenting att göra. Det är då jävla tråkigt att bara gå omkring här hemma dagarna i ända och inte göra någonting. Föreslog att vi kunde gå på bio och se baksmällan 2 ikväll, men nej han orkade ju inte det såklart, dessutom hade han ju LOVAT att se den med en killkompis. Han verkar alltid hellre vilja göra någon med sina kompisar än med mig. Han är inte så ofta med dom, han är mycket hemma men att bara vara hemma tillsammans och göra saker på varsitt håll är inte samma sak som att hitta på något tillsammmans.Vilket vi ALDRIG gör! Hade det varit någon av hans kompisar som ställde samma fråga hade han inte tvekat på att gå. Vilket gör mig ledsen.

Nuförtiden är jag jämt sugen på något, men vet inte riktigt vad så det blir att man småäter lite av varje vilket stör mig för jag känner mig som värsta matvraket som jämt står i kylen och glor. Får nog sluta med det om jag inte vill gå upp massa onödigt extra.

/ Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0