......

Jag blir galen på dessa sammandragningar! Fast får egentligen skylla mig själv när jag är igång och gör massa saker om dagarna och inte vilar. Har tagit en halv bricanyl för enstund sen, får se om det lugnar sig annars får jag at den andra halvan också.
Sista skoldagen imorgon, ska försöka skriva provet jag har missat så jag kan fokusera på att vila lite mer.
Tycker synd om min mina älskling, han är verkligen helt slut och verkar inte alls må bra på sitt jobb. Tur att han snart får vara pappaledig så han kommer därifrån ett tag så mår han kanske bättre sen. Inte kul att se honom så när man inte kan göra något åt det själv.
Om drygt en vecka är vi gifta, jag längtar :-)

/ Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0